Neostratus We Create Cloud Providers

Két magyar felhőszolgáltató együttműködése

MiniCRM_logo

Új, felhőalapú ügyfélmenedzsment (CRM) megoldással bővül a Neostratus portfóliója.

A nemzetközi piacokra szállító felhőszolgáltató a szintén magyar érdekeltségű MiniCRM-mel együttműködve olyan CRM megoldást kínál közvetlenül vállalkozásoknak, vagy távközlési szolgáltatóknak viszonteladóként, amely ár-érték arányban előnyösebb a nagy nemzetközi CRM megoldásoknál, hiszen olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek a jól ismert versenytársak prémium szolgáltatásai között találhatóak csak meg. A MiniCRM megoldást mostantól a Neostratus saját fejlesztésű, felhőalapú platformján, a Cloud Services Manager (“CSM”) felületén keresztül bármely üzleti felhasználó igénybe veheti akár közvetlenül, akár a Neostratus távközlési és rendszerintegrátor partnerein keresztül.

A MiniCRM egy integrált kereskedelmi, marketing, helpdesk és számlázó eszköztár. A két cég közötti együttműködésnek köszönhetően a szolgáltatás a Neostratus felügyeleti és adminisztrációs felületén, a CSM-en keresztül teljes mértékben testreszabható (helyi nyelven is rendelhető és a partner saját brandjének megfelelően szabadon márkázható), valamint gyorsan és zökkenőmentesen konfigurálható különálló termékként vagy már meglévő bármilyen felhő portfólió részeként.

A MiniCRM ideális felhőalapú kereskedelmi és marketing automatizációs megoldás minden kisvállalkozásnak, minden olyan közepes vállalkozásnak, amely nem igényel komplex vállalatirányítási (ERP) funkciókat, illetve segítséget nyújthat minden olyan nagyvállalatnak is, ahol ügynökhálózat kezelésére CRM megoldásra van szükség.
A versenytársakhoz képest a MiniCRM valóban pillanatok alatt konfigurálható, ár-érték arányban pedig verhetetlen, hiszen olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek a közismert globális CRM megoldások prémium kategóriáiban elérhetőek csupán.

A MiniCRM legfontosabb jellemzői

  • Értékesítés automatizáló megoldás az ügyfelek, értékesítési lehetőségek és tevékenységek egy helyen történő nyilvántartására, értékesítési folyamatok kezelésére, automatizált feladatkiosztással és értesítőkkel, kiterjedt riportolással.
  • Marketing automatizálást támogató eszköz, a lehetőségek begyűjtésétől (lead capture), a különféle célcsoportoknak szóló tömeges email küldésen át a felhasználó által definiált utánkövetési folyamatokig (lead nurturing);
  • Ügyfélszolgálat/Helpdesk modul többféle bejelentési lehetőséggel (email, web, API), felhasználó által definiált folyamatokkal, automatizmusokkal, és önkiszolgáló ügyfélportállal
  • Számlázó modul elektronikus, papír alapú és hibrid számlázási lehetőséggel, számlakövetési funkciókkal.

Soós Tamás, a Neostratus vezérigazgatója elmondta: „Ez az új CRM megoldás számtalan hozzáadott értékkel gazdagítja a KKV-knak nyújtott szolgáltatásaink tárházát, de a legfontosabb, hogy egy olyan prémium kategóriás ügyfélmenedzsment eszközzel bővültünk, amely világszínvonalú szolgáltatást nyújt a nemzetközi versenytársak árának töredékéért. Úgy gondoljuk, hogy a MiniCRM minden távközlési szolgáltató KKV-kat célzó ajánlatának fontos részét képezheti.”

Leskó Norbert, a MiniCRM vezérigazgatója hozzátette: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Neostratus-szal együttműködve a nemzetközi piacokra is bevezethetjük a MiniCRM megoldást. A MiniCRM-et speciálisan a kis- és közepes vállalkozások igényeit figyelembe véve alkottuk meg, így tervezése közben elsősorban a felhasználás egyszerűségét, a könnyű kezelhetőséget és a kereskedelmi és marketing tevékenységek hatékony mérhetőségét tartottuk szem előtt. A szolgáltatásnak Magyarországon jelenleg 1200 üzleti felhasználója van, és bízunk benne, hogy a távközlési szolgáltatók most már a MiniCRM segítségével is támogatni tudják üzleti partnereik sikereit itthon és külföldön egyaránt.”

###

A MiniCRM-ről

A MiniCRM 2010 eleje óta van jelen a magyar piacon, célja nemzetközi szinten is versenyképes szolgáltatás nyújtása. A MiniCRM fókuszában a használhatóság, a könnyű bevezetés és az ügyfélmegtartás van, előnye, hogy az ügyfél támogatás humán erőforrás igénye minimális. Könnyen tanulható felülettel és kiterjedt online dokumentációval rendelkezik, beépített segítség és automatizmusok által felhasználóknak küldött testreszabott, használatot elősegítő segédanyagok állnak rendelkezésre.

További információkért kattintson ide!

Lépjen velünk kapcsolatba!